miercuri, 11 decembrie 2013

Ce parere are Jennifer de filmul Obsidian si serialul Covenant

1.Unde erai si ce faceai cand ai auzit pentru prima data vestile?Cum ai reactionat?
Jennifer L. Armentrout : Eram in vizita la mama cand am aflat ca Obsidian avea sa devina film si ma pregateam pentru un targ in curte cand am aflat ca seria Covenant fusese aleasa sa devina serial.M-am bucurat tare mult in ambele situatii,dar nu mi-a placut ca trebuia sa tin totul secret.

2.Ce parere ai de faptul ca Lux devine film si nu serial TV? Covenant,serial TV si nu film?
JLA : As fi acceptat orice posibilitate pentru ambele serii.De abia astept sa vad Obsidian pe marele ecran si la fel de nerabdatoare sunt sa vad si Covenant la TV.Sunt de parere ca vor fi foarte diferite,dar foarte cool.

3.Ce anume astepti cu nerabdare cand se va incepe productia [citirea scenariului,vizionarea unei scene preferate,casting-ul]?
JLA: Totul.Astept totul cu nerabdare,dar cred ca mai mult ma intereseaza casting-ul.

4.Cum crezi ca vor reactiona fanii/cititorii la aceste vesti?Vreun sfat pentru ei,ca sa vada altfel procesul de adaptare a unei carti?
JLA: Vreau ca cititorii mei sa fie la fel de incantati ca mine.De asemenea mi-ar place ca cititorii sa aiba mintea deschisa pe durata intregului proces,incluzand scenariile si casting-urile pentru ambele serii.Inevitabil lucrurile se vor schimba in ambele cazuri si e in regula.Ori ca film,ori ca serial TV,ei trebuie sa atinga un public cat mai mare,asa ca va fi nevoie si de ceva schimbari.

5.Spune-ne o scena importanta care speri ca va ramane exact ca in carte?
JLA: Chiar nu am o singura scena din ambele serii care vreau sa ramana ca in carte,pentru ca stiu ca Sierra Pictures si Herrick Entertainment vor lua alegeri bune in ceea ce priveste scenariile.Uneori scenele din carti trebuiesc schimbate sau modificate cat de putin pentru a prinde bine pe ecran.Si spun asta pentru ca stiu ca oricat de bine suna o scena in carte,nu inseamna ca va arata la fel de bine pe ecran.

6.Cum au reactionat prietenii/membrii familiei cand au aflat/le-ai spus vestile?
JLA: Spun doar ca au fost multe tipete!

7.Ai in gand un anumit artist care speri ca va ajunge pe coloana sonora oficiala a filmului?
JLA: Vai cat o sa ma bucur doar pentru ca exista o coloana sonora!De abia astept sa vad ce artisti vor alege!

8. Intr-un final,cu ce speri ca vor ramane fanii/cititorii dupa ce-ti vor vedea romanele pe marele si micul ecran?
JLA: Sper ca cititorii sa ramana incantati sa vada personajele si ale lor povesti.Sper ca cei care n-au auzit niciodata de cartile mele sa se indragosteasca de Katy si Daemon si de Alex,Aiden si Seth,la fel cum s-au indragostit si cititorii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu