miercuri, 24 iulie 2013

Cartea "Obsidian" (Lux #1) de Jennifer L. Armentrout va fi ecranizata!


Conform The Hollywood Reporter,seria scrisa de Jennifer Armentrout se indreapta spre Hollywood! Sierra Pictures va finanta si produce ecranizarea primului volum din serie,Obsidian.
Aceasta serie urmeaza sa fie publicata si la noi,la Editura Leda.




Info
Sa incepi de la inceput este nasol.
Cand ne-am mutat in Virginia chiar inainte de ultimul an scolar,m-am resemnat cu accente groase,acces la internet redus,si foarte multa plictiseala...pana cand l-am vazut pe noul meu vecin, foarte inalt si cu ochii de un verde foarte ciudat.Lucrurile s-au schimbat.

Si atunci si-a deschis gura.

Daemon este foarte enervant.Arogant.Nu ne intelegem bine.Deloc.Dar cand un strain ma ataca si Daemon opreste timpul doar cu o simpla miscare a mainii,ei bine,ceva...lucruri neasteptate se intampla.
Extraterestrul care locuieste la urmatoarea usa ma marcheaza.

Mai auzit.Extraterestru.Se pare ca Daemon si sora lui au o galaxie intreaga de inamici pregatiti sa le fure abilitatile,iar atingerea lui Daemon m-a aprins ca pe Vegas Strip.Singurul fel de a ramane in viata este sa stau langa Daemon pana cand mojo-ul meu extraterestru dispare.

Asta daca nu il omor eu prima.

Citate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu